Pirkimo / Pristatymo sąlygos

Prekių užsakymas

Užsakinėjant prekes Pirkėjui reikės susikurti www.dviraciusalonas.lt vartotoją arba prisijungti jau prie esamo vartotojo.
Išsirinkęs norimas prekes į prekių krepšelį Pirkėjas galės pateikti užsakymą.
Nurodant pristatymo adresą reikėtų neįvelti klaidų. Parduotuvė neatsako už prekių pristatymą ir terminus, jei adresas buvo nurodytas klaidingai.

 

Prekių siuntimas ir kainos

Prekes siunčiame tik Lietuvos respublikoje esančais adresais.

Vieno užsakymo prekių siuntimas kainuoja 3.
Jei užsakymas viršyja 100 sumą, prekių siuntimas nemokamas.

Prekės supakuojamos ir išsiunčiamos tą pačią arba kitą darbo dieną po apmokėjimo.

 

Apmokėjimas

Užsakymo apmokėjimas vyksta tik gavus užsakymo patvirtinimą.

Mums patikrinus užsakymą, užsakymo patvirtinimą klientas gaus į nurodytą el-paštą.

Apmokėjimas vyksta paprastu bankiniu pavedimu.

 

Pristatymas

Prekes siunčiame Lietuvos paštu (užsakymai iki 100 ir nedidelės apimties prekės) ir per LP EXPRESS kurjerių tarnybą (užsakymai nuo 100 ir didelės apimties prekės). Lietuvos pašto darbuotojai arba pristato siuntinį pirkėjui į rankas arba palieka pranešimą pašto dėžutėje apie atvykusią siuntą ir ją galėsite atsiimti jūsų pašto skyriuje. LP EXPRESS  kurjeris prieš pristatydamas siuntą susisiekia su pirkėju telefonu ir patikslina pristatymo adresą ir laiką.

Dauguma prekių pristatomos savo originaliose pakuotėse. Dviračiai, paspirtukai, triratukai gali būti pristatomi tiek savo originaliose pakuotėse, tiek pilnai surinkti neoriginaliose pakuotėse (nes į originalią pakuotę nebetilptų).

 

Prekių keitimas/grąžinimas

Jums netikusias ar nekokybiškas prekes galima pakeisti arba grąžinti per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo Pirkėjui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29d. įsakymu Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintomis daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Prekių pristatymo Pardavėjui išlaidas apmoka Pirkėjas.

Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, jei su tokia pakuote ji buvo gauta.
Prekė turi būti nesugadinta dėl Pirkėjo kaltės (nepraradusi prekinės išvaizdos, nesubraižyta ir t.t.).
Prekės komplektacija negali būti pakeista.
Grąžinant prekes būtina pateikti įsigijimo dokumentą arba jo kopiją. (Prekes perkant internetu prekių įsigijimo dokumentas išsiunčiamas kartu su prekėmis)
Jei Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumai atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles arba Pirkėjas nesilaikė išvardintų prekių keitimo/grąžinimo sąlygų, prekė nekeičiama arba pinigai už ją negrąžinami.